Under städdagen delade vi ut återvinningspåsar till alla. Vi flyttade dem pga av brandrisk plus att Stockholms Stad kommer att göra en tillsyn av vår brf inom kort. Det beställdes en pall med påsar, det kommer vi inte att göra fler gånger. Framöver får var och en hämta på utlämningsställen.
Tack till alla som hjälpte tilll under städdagen!
Solcellspanelerna har levererats!
Dåså, Idag på morgonen lyftes sollcellspanelerna upp på taken. Givetvis övervakade vår egen "Ove" eller Stig:-)....att allt gick rätt till. I två år har Stig på egen hand drivit detta projekt och idag så blev det en realitet. Egentligen skulle Stig varit i Spaninen men valde att stanna hemma för att vara med om leveransen!! Tack Stig för en kämpainsats:-)
Kallelse Årsstämma 3 maj
Välkomna till föreningens Årsstämma 3 maj!Kallelse med dagordning och Årsredovisningen för 2017 hittar ni här på hemsidan, men det kommer även ligga i era brevlådor under kvällen.
Du som tänkt komma men ännu inte anmält dig, gör det snarast till .
Välkomna!
Hälsningar från Styrelsen
Årsstämma 3 maj - NYTT DATUM!
Hej!
Nytt datum för föreningens årsstämma är 3 maj kl 19.00.
Så vänligen radera ev anteckning om stämma annat datum.
Anmäl dig för att närvara till: .
Motioner är välkomna att lämnas in senast 16 april, skicka dem till eller lägg dem i föreningens postfack i hus nr 30. Inkomna motioner delas ut tillsammans med kallelsen till Årsstämman, dvs senast 2 veckor innan.
Mvh, Styrelsen för Brf Sagoskogen
Glöggmingel 29/11 kl 18
För att fira in julen har vi som tradition i föreningen att bjuda på lite varm glögg och pepparkakor på gården. Välkommen imorgon onsdag 29/11 kl 18.
Hoppas vi ses där! / Styrelsen